Since 2003
Reborn 2024!

2024 / Marlenka
Vizuální koncepce
Obaly
Fotografie
Logo

Nenechat kámen na kameni! Jinak snad ani nelze popsat proces, kterým jsme si prošli při změně značky Marlenka. Doba od roku 2003 značně pokročila a všichni cítili, že nastala již potřeba inovace a osvěžení, která by značka udržela na špici a ještě něco více. Zaměřili jsme se na vytvoření kompaktního brand blocku a konzistenci nejen v packagingu ale i v celém brand stylu. Redesign se týká celého portfolia Marlenky včetně licenčních výrobků, které budou mít nově jednotný koncept.

Obaly již dávno neodpovídali současným estetickým měřítkům jak u nás, ale hlavně v zahraničí kde značka raketově expanduje. Ani jako řada nedržela kompaktní formu a ani obsah včetně jeho ztvárnění neodrážela představu moderní vizuální podoby.

Ikonický layout, který se nám podařilo vytvořit je jasně odlišitelný, moderní a nadčasový. Zvýšili jsme celkovou prémiovost značky pomocí špičkových fotografií a food stylingu, který má podpořit impulzivní nákup.

Zcela zásadním krokem bylo zjednodušení, redukce rušivých elementů a celkové vyčistění, které podpořila moderní typografie. Tento proces by ale nebyl vůbec možný bez naprosté důvěry majitele značky a otevřenosti jeho interního týmu v naši vizi a naši práci.